Bentuk Payudara Vs Sifat Wanita

 

Bentuk Payudara Vs Sifat Wanita

Bentuk Payudara Vs Sifat Wanita, bentuk payudara, jenis payudara, gambar payudara, sifat wanita berdasar bentuk payudara, perawatan payudara, tips kecantikan, perawatan wajah, perawatan payudara, cara merawat vagina, keputihan, dunia wanita, rahasia wanita, download video gambar













Benarkah bentuk Payudara bisa meramalkan karakterisitik sifat wanita ?

Payudara adalah salah satu harta terbesar yang dimiliki oleh seorang wanita kerana itu wanita perlu menjaga dan melindunginya. Namun berdasarkan sebuah Survey, sifat dan keperibadian seorang wanita dapat dilihat berdasarkan bentuk payudarayang dimilikinya. Ini bukan ramalan namun hanyalah sebuah Study khusus berdasarkan bentuk payudara yang dimilikinya. Setidaknya ada 10 Bentuk payudara yang mewakili sifat wanita pada umumnya.



Berikut 10 tips wanita dilihat berdasarkan jenis dan bentuk payudara nya

Berikut Sifat Wanita Dilihat dari jenis Bentuk Payudara (namanya juga ramalan...) 1. Jenis dan Bentuk Payudara Besar :
Wanita yang memiliki payudara besar adalah wanita yang tidak suka dikongkong kebebasannya, dia seorang wanita yang berdikari. Mudah bagi wanita ini untuk memulai hubungan dengan lelaki, kerana dia suka cepat mesra dengan semua orang, ramah dan terbuka. Anda pasti senang berbual dengan wanita ini meski baru mengenalnya. Selain itu, dia juga punya pemikiran luas, rendah hati, dan baik hati, sedangkan falsafah hidupnya adalah kehidupan ini pendek. Tapi dia tidak segan memaafkan orang lain yang pernah melakukan kesalahan padanya. Wanita ini bercita-cita menikah dengan lelaki yang menghormati kebebasan serta suka gaya hidup aktif. Lelaki idolanya adalah yang bertanggung jawab, dan bersedia berkongsi masalah bersama.

2. Jenis dan Bentuk Payudara Montok :
Wanita berpayudara montok tidak pernah tahan dengan ikatan serius. Kadang-kadang dia tidak peduli dengan perasaan orang lain, tapi sebaliknya, jika wanita ini sudah terikat dalam komitmen, dia gemar bersama keluarganya termasuk memenuhi segala keperluan keluarga dan jujur pada suaminya. Dari luar wanita ini nampak seperti orang baik dan bertanggung jawab, namun di dalam hatinya emosinya akan meledak-ledak jika menghadapi walau sedikit masalah . Lelaki berbadan macho dan penurut adalah dambaan wanita berdada montok ini.

3. Jenis dan Bentuk Payudara Datar :
Wanita memiliki payudara datar ini sangat menghargai kebebasan dan percaya pada teori individual. Wanita ini kerap mengalami pertentangan dengan diri sendiri atau orang namun wanita ini dengan mudah mampu mencari penyelesaian dari masalah yang dihadapinya. Wanita ini berbakat dibidang seni, seperti dekorasi interior, kerja tangan, masak, dan memelihara binatang. Lelaki yang cocok dengan wanita ini adalah lelaki yang sabar dan tidak banyak bicara. Sebab wanita ini lebih suka sedikit bicara dan banyak bekerja, meski keras kepala wanita ini penuh kehangatan, cinta, dan bisa dipercaya.

4. Jenis dan Bentuk Payudara Naik Keatas : 
Wanita Payudara Naik Keatas sangat mudah diatur, setia pada pasangannya, selalu waspada, dan menyukai orang yang bicaranya direct to the point. Wanita ini cenderung memilih lelaki yang sesuai kriterianya. Ini kerana sekali dia jatuh cinta, maka dia akan setia pada pasangannya. bahkan dia tidak berkeberatan jika sang suami memintanya menjadi suri rumah sepenuh masa dan menjaga anak-anak. Lelaki ideal bagi wanita ini adalah yang punya rasa humor tinggi dan mempunyai kepribadian terbuka. Untuk memilih pasangan hidup, wanita ini tidak akan menilai dari harta, tapi latar belakang keluarga si lelaki.

5. Jenis dan Bentuk Payudara Kecut :
Kata gagal tidak pernah ada dalam kamus wanita berpayudara kecut ini. Wanita ini hobinya adalah bersukan, membaca dan amat minat pada seni, sehingga dia sangat teruja dan mengikut kata hati demi menambah pengalamannya. Wanita ini cocok berteman dengan orang yang bisa memahami dirinya, kerana dia memang mempunyai sifat besar kepala, egois dan bebas melakukan apa saja.

6. Jenis dan Bentuk Payudara Aerola Besar : 
Wanita yang mempunyai kawasan aereola besar, cenderung bersifat maskulin atau tomboy. Umumnya, sifat tomboy ini beransur menghilang ketika wanita ini meningkat remaja, dan dia kemudiannya mula menunjukkan sifat feminin. Tapi wanita ini tidak menyukai tekanan atau kekangan dari orang lain. Sangat sulit baginya untuk menjadi rendah hati di hadapan orang lain, kerana harga diri atau egonya yang tinggi. Dia suka membanding-bandingkan antara teman yang satu dengan yang lain. Lelaki yang cocok buat wanita ini adalah yang boleh dipercaya dan selalu berada di sisinya ketika susah dan senang.

7. Jenis dan Bentuk Payudara Melebar : 
Wanita Payudara Melebar bersifat periang dan seorang yang berdikari. Sayangnya, wanita ini suka bercakap dan membesar-besarkan masalah. Lebih gilanya lagi, wanita ini mudah sekali marah, tidak suka dikongkong tapi cepat menolong orang lain yang perlukan pertolongan. Wanita ini selalunya jujur dan berterus terang ketika mereka berurusan dengan hal yang berkaitan dengan emosi. Meski wanita ini biasanya tidak hidup dalam kemewahan, tapi dia termasuk wanita yang pandai berjimat cermat. Ini kerana dia mudah merasa bosan jika harus berada di samping pasangannya setiap saat, makanya dia suka berdikari. Pada saat yang sama wanita ini selalu bermuka-muka. Lelak sulung tidak sesuai dengan wanita ini. Anak sulung selalunya bersifat suka mengarah. Wanita ini merasakan perkahwinan adalah satu benda yang menyusahkan tetapi setelah menikah wanita ini selalunya akan berubah.

8. Jenis dan Bentuk Payudara Turun :
Wanita payudara ini sangat sensitif. Dia akan merasa dikhianati jika kekasihnya tidak memberi perhatian yang diberikannya melalui isyarat-isyarat tertentu. Selanjutnya dia akan menangis dan kehilangan kepercayaan pada hubungan cintanya. Pola pemikiran wanita ini sangat naif dan seperti seorang yang tidak berpengalaman, wanita ini agak lambat dalam hal-hal yang berkaitan perhubungan seksual. Tapi jangan risau kerana pengetahuan dan pengalaman seksnya akan meningkat selepas menikah. Dalam rumah tangga, wanita ini sangat digemari kerana sifatnya yang baik hati, terutama dalam menyambut suaminya setelah bekerja. Lelaki yang menjadi pilihan wanita ini adalah lelaki yang bertanggung jawab, berani dan tegas dalam pendirian.

9. Jenis dan Bentuk Payudara Bentuk Lonceng : 
Wanita pemilik payudara yang bentuknya seperti lonceng adalah seorang yang berfikiran praktikal dan jujur. Kelemahannya adalah pelupa dan malas bekerja. Dia seringkali berperang dengan perasaan sendiri jika membuat sebarang pilihan dan mudah melenting jika ada sesuatu yang membuat mereka marah. Ini yang membuat orang tidak berani mendekati wanita ini yang mudah moody jika ada sedikit masalah yang berlaku. Walaupun begitu wanita ini mempunyai daya tarikan yang mampu membuat lelaki tertarik dan merasa bahagia disampingnya.

10. Jenis dan Bentuk Payudara Kecil :
Wanita ini sukar menolak permintaan orang lain. Sifatnya yang terbuka, mampu memahami orang lain, dan sabar, membuat wanita ini dikenal sebagai orang baik hati dan penolong. Mungkin kebaikan ini muncul kerana dia suka mencampuri urusan orang lain. Wanita ini bercita-cita menjadi surirumah, isteri dan ibu yang bijak bagi anak-anaknya. Pasangan yang sesuai bagi wanita ini adalah lelaki yang mempunya pekerjaan tetap kerana wanita ini tidak tahan hidup susah dan akan menghadapi stress berpanjangan. Jika mengalami stress dia akan dengan mudah terkena penyakit.

http://perawatanwajahalami.com/read/karakter-cewek-dilihat-dari-wajah-.html


No Response to "Bentuk Payudara Vs Sifat Wanita"

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
powered by Blogger | For Blogservices